Pages

Wednesday, June 2, 2010

Bila Manusia Terlampau Kreatif

Actually, entry kali nie aku nk bg pendapat tentang sesetengah individu yang terlampau kreatif sehinggakan "crocs" blh dijadikan isu. Entry nie aku just nk berkongsi pandangan aku tentang logo crocs yg dikatakan menyerupai kalimah Allah. Bagi aku itu cume satu kebetulan kepada mereka yang terlalu kreatif dan telah berjaya mempengaruhi orang lain yang mana mempunyai mentaliti yang rendah dengan mengeluarkan propa bahawa logo crocs menyerupai kalimah Allah.
logo crocs origanal bila manusia terlampau kreatif
bagi aku ianya hanya kebetulan dan telah dicetuskan oleh golongan yang terlalu tinggi tahap kreatifnya. Bagi aku ALIF,LAM dan HA tetapla seperti yang telah kita belajar dari kecik lagi. Ada dulu ustazah suruh kita tulis huruf alif then kita lukis kepala buaya.ade korg buat cmtu??sah2 ustazah korg bg pelempampang free kat korgkan??bagi mereka yang masih percaya bahawa crocs menyerupai kalimah Allah dan ingin memboikot.(boikot la sangat). Aku ada persoalan untuk korang.
Apekah???Ini menyerupai kalimah Allah jgk?? Semua binatang menyerupai kalimahNya??
Segalanya terserah kepada perspektif pemikiran masing-masing. Korg yang tentukan. Aku sekadar ingin berkongsi pendapat. Masih ada ragu lagi dalam diri korang tentang isu ini???

3 comments:

Anonymous said...

ssah gk nk pcye sme nie...mgkin kbtulan kot...

Anonymous said...

ini adalah keajaiban yg salah
x patut ad
so x perlu la percaya akn semua ini

Anonymous said...

saye memang x pecaya pon...
kebetulan ajer...

Post a Comment