Pages

Thursday, June 3, 2010

Kereta buatan Malaysia yg Menjadi Pilihan Anda

gambar sekadar hiasan
Kali ini aku ingin berkongsi kereta buatan Malaysia yang menjadi pilihan aku dan korang mungkin???
Proton MSX
proton PM5
Proton EMAS
Kereta yang di review diatas merupakan concept car oleh proton. Yang menjadi pilihan utama aku ialah Proton Emas kerana bentuknya yang compact. Korg??
Dibawah aku review sedikit gambar interior design Proton Emas.
mana penghawa dinginnya??? mana gear kereta nie?? boot belakang yang agak luas & menurut umber kerusi belakang bolh digerakkan secara elektronik ape kegunaan iphone disitu?? bahagian dalam dengan futuristic design kecil diluar besar didalam
Menurut sumber: Kereta ini dilancarkan oleh penasiahat proton, Tu Dr. Mahathir pd bulan mac2010 dan dijangka dipasarkan pada tahun 2012. p/s :2012 dipasarkan??aku dah keje kot time tu??.Sempatla aku beli. Korang tak teringin nak beli?? credit to : Google image & prodas.wordpress.com

7 comments:

Anonymous said...

siar kn la pic interior PM5....msti cnggih

Balqish said...

salam ziarah.
kereta proton ni tak berapa minat.
tapi kalau yang dah suka mesti jaga elok-elok.

ikhwan said...

salam...
walau pun x mnat kita kena hrgai...
thanks 4 comment..

ppiey said...

waaah..cam bez..pepn skong lh buatan msia,,hee

zwan said...

salam,,
wah smart gak proton pm5 tu

L.Lawlett said...

bro , tumpang tanya
aku tade tengok pun pelancaran kereta ni masa bulan mac haritu?? yang ada rasanya satria neo lotus racing je.

chique said...

pelancaran kereta nie just ade mse kat berita tv3 je...

Post a Comment