Pages

Saturday, June 5, 2010

Dah Gersang Sangat.. Kat Sini Pon Jadi, Memang Binatang Betol

gambar sekadar hiasan
Kenapa seseorang perogol itu dikatakan bernafsu binatang??? Korang tahu kenapa istilah itu diguna pakai kepada perogol???
Sebahagian wajah perogol yang bernafsu binatang...kat mane-mane pon diorang boleh rogol.Dalam semak, belakang lorong, dalam surau???depan orang ramai,sumenye halal bagi mereka...mane-mane pon jadi kalau dah tak tahan macam binatang ni.
Huhu.....Inilah sebabnya perogol dikatakan mempunyai nafsu binatang. Korang rasa sesuai istilah ini diberikan kepada perogol???
credit to: ohmedia facebook & google image

2 comments:

ardinihumaira said...

err... rasanya sesuai juga tu.. biar mereka tahu taraf mereka cmana.. kalo manusia ada hati perut takkan wat cemtu.. yang bernafsu bagai binatang ni la yang teruk tahap max tak de perikemanusiaan tu.. huhu..

Si Comel Makan Dodol | Cute!

dunspeak♥ said...

hishh..gelojoh tol gajah nie..haha..btw,perogol2 mmg patot dikatakan bernafsu gajah eh bernafsu binatang! like binatang like perogol..patot bg hukuman gantung je kat perogol2 nieh..![eiskk emo jap..ngee]

Post a Comment