Pages

Wednesday, June 2, 2010

Dari Pembaca Kepada Penulis

Hye guys....Hari nie hari pertama aku berblog...Blog ini aku bina sekadar untuk memeriahkan dunia blogging dan meramaikan bloger malaysia especially blogger melayu.Blog ini juga dibina untuk aku berkongsi pandangan dan pendapat aku tentang isu semasa sama ada politik, hiburan, konflik dunia, personal dan macam lagi yang berlaku disekeliling kita selain mencetuskan persoalan dan melahirkan pandangan tidak hanya dari satu perspektif kerana umumnya tahu kita semua berbeza pendapat. Kenapa entry ini bertajuk dari pembaca kepada penulis.Sebenarnya aku sebelum ini hanyalah seorang pembaca blog(silent reader mybe??).aku begitu minat membaca blog dan dari situ aku lihat pelbagai pandangan berbeza diberikan berkaitan topik yang hangat dipertakan dunia. Hampir setiap hari aku blogwalking walaupun aku tidak mempunyai blog.Dan hari ini aku membina blog atas dasar ingin berkongsi pandangan aku dengan umum.Hari nie aku bukan sekadar pembaca tetapi aku juga penulis???(huhu)(=.... Aku hope blog aku ini akan memberi sedikit faedah atau ilmu kepada pembaca yang sudi singgah di blog aku ini.semoga kehadiran aku mampu memeriahkan dunia blogging. Kepada pembaca hope enjoy singgah di blog aku...thanks guys..

1 comments:

liyanaziz said...

nak ckp welcome to blogger world (mcm la dah lama berblogging ni..) hehehhe... sama2 kita meriahkan lagi k... hatoi, lambt lak wish ye??
huhuhu

Post a Comment