Pages

Saturday, April 16, 2011

Daftar Dengan sms80 Untuk Dapat SMS PERCUMA ke Semua Rangkaian Setiap Hari

Hye guys..Hari ini aku ada something new yang aku just find out and nak sharing dengan korang. Mungkin korang dah tahu kot dan aku nak share jugak untuk yang masih tak tahu lagi.Yang tahu tu buat-buat tak tahu dah la kan??huhu.. Tadi masa tengah usha satu website ni tetibe nampak satu link yang agak menarik, so aku pon klik la dan terus direct ke website ni http://www.sms80.com/. SMS80 ni adalah website yang menawarkan sms percuma untuk dihantar kesemua rangkaian. Senang je just daftar dan terus dapat 25sms percuma setiap hari. Walaupun cuma 25 sms percuma je yang kita dapat tapi ok la dari tak ada apa-apa kan?Time kredit tengah takde and emergency bolehla guna sms80 nie. So korang tryla sendiri. Jangan risau memang takde caj tersembunyi punya sebab aku dah try. Selamat mencuba! korang boleh klik sini untuk sms percuma : http://www.sms80.com/ p/s : Kalau korang tahu website-website lain yang bagi sms percuma ni share la. :)